Diye Konuştu
Diye Konuştu
$ DOLAR
-
-
€ EURO
-
-
BİTCOİN
-
-
ÇEYREK ALTIN
-
-
BİST 100
-
-
GRAM ALTIN
-
-
TAM ALTIN
-
-
PETROL
-
-
ONS ALTIN
-
-
Tüm Piyasalar →

Aziz Yıldırım alarm verdi: Fenerbahçe’yi çok kötü günler bekliyor

Fenerbahçe'nin eski Başkanı Aziz Yıldırım, "Fenerbahçe'yi çok kötü günler bekliyor" diye konuştu.

Google Haberler'de diyekonustu.com'u takip edin Takip Et
Aziz Yıldırım alarm verdi: Fenerbahçe’yi çok kötü günler bekliyor

Paylaşma seçenekleri

Bu haberi sosyal medya hesaplarında veya mesajlaşma uygulamalarında paylaş.

E-posta Facebook X X p Pinterest W WhatsApp T Telegram in LinkedIn @ Threads r Reddit
0
Mail

Fenerbahçe’nin eski Başkanı Aziz Yıldırım yaptığı açıklama ile kulübün güncel durumunu değerlendirdi. Yıldırım, Fenerbahçe’yi çok kötü günlerin beklediğini söyledi.

Bir etkinlikte konuşan Aziz Yıldırım şunları söyledi:

“Fenerbahçe’yi çok kötü günler bekliyor. Kimse umursamıyor. Dün bir yerde yemekteydim. Tamer Yelkovan’ın akrabasının ufak kızını gördük. Sorduk, sınıfında iki tane Beşiktaşlı, geri kalan hepsi Galatasaraylıymış. Hepinize söylüyorum bunu. Benim dediğimi iyi anlayın.

Burada benim olmam ya da olmamam ayrı bir konu. Ali Koç veya oradaki başkan kimse başkanlıktan ayrıldığı anda sen ne yapacaksın? Sen, ‘Ben başkan olmaya adayım, ben yönetim kuruluna girmeye adayım’ diyeceksin.”

diyekonustu.com

Yorumlar (0)

Henüz yorum yapılmamış.

Yorum Yap

Sonraki haber hazırlanıyor