diyekonustu.com
diyekonustu.com
SON DAKİKA

Fenerbahçe’den galibiyet sonrası manidar paylaşım: 2 avans 3’te biter

Süper Lig’in 11. haftasında oynanan derbide Fenerbahçe, deplasmanda 2-0 geriye düştüğü maçta Beşiktaş’ı 3-2 mağlup ederek büyük bir geri dönüşe imza attı. Mücadelenin ardından sarı-lacivertli kulüp, sosyal medya hesaplarından dikkat çeken bir paylaşım yaptı.

Fenerbahçe’den galibiyet sonrası manidar paylaşım: 2 avans 3’te biter
İlgili haber: 5 gollü derbi! Fenerbahçe 2-0’dan maçı aldı

Fenerbahçe, ezeli rakibini yenmenin ardından “2 avans 3’te biter” ifadelerinin yer aldığı bir görsel paylaşarak derbi zaferini taraftarlarıyla kutladı.

Taraftarlar, kulübün bu paylaşımına kısa sürede binlerce beğeni ve yorumla karşılık verdi.

Sarı-lacivertlilerin bu paylaşımı, sosyal medyada en çok konuşulan gönderiler arasında yer aldı.

diyekonustu.com

Yorumlar (0)

Henüz yorum yapılmamış.

Yorum Yap

Sonraki haber hazırlanıyor