Canik’in gelişimi için çalışmalarını aralıksız sürdürdüklerini ifade eden Başkan Sandıkçı, ilçenin hem bugünü hem de geleceği için değer üreten projeleri hayata geçirdiklerini kaydetti. Vatandaşların görüşlerini önemsediklerini vurgulayan Sandıkçı, planlama ve uygulama süreçlerinde ortak akıl anlayışını benimsediklerini dile getirdi.

Talepler yerinde dinleniyor
“Vatandaş Soruyor, Başkan Cevaplıyor” programıyla mahalle buluşmalarını sürdürdüklerini belirten Başkan Sandıkçı, ilçe sakinlerinin beklenti ve önerilerini doğrudan dinlediklerini söyledi.

Canik’in her noktasında çalışmaların devam ettiğini ifade eden Sandıkçı, vatandaşlarla kurulan güçlü iletişimin hizmetlerin şekillenmesinde önemli rol oynadığını belirtti. Yürütülen projeler hakkında vatandaşlara bilgi verdiklerini de kaydeden Sandıkçı, istişare kültürünü merkeze alan yönetim anlayışıyla yeni yatırımları ilçeye kazandırmayı sürdürdüklerini ifade etti.

Ulaşım yatırımları sürüyor
İlçede ulaşım altyapısını güçlendirmeye yönelik çalışmaların devam ettiğini belirten Başkan İbrahim Sandıkçı, yeni yollarla ulaşım ağını genişlettiklerini söyledi.
Merkez ve kırsal mahallelerde eş zamanlı çalışmalar yürüttüklerini aktaran Sandıkçı, açılan yeni yollar sayesinde ulaşımın daha güvenli ve konforlu hale geldiğini belirterek, ilçeyi modern ulaşım imkanlarıyla buluşturmaya devam edeceklerini kaydetti.

Kozlu Mahallesi’nde vatandaşlarla buluşacak
Öte yandan Canik Belediye Başkanı İbrahim Sandıkçı, “Vatandaş Soruyor, Başkan Cevaplıyor” programı kapsamında Kozlu Mahallesi sakinleriyle bir araya gelecek. 19 Haziran 2026 Cuma günü gerçekleştirilecek programın saat 13.30’da başlayacağı bildirildi.
diyekonustu.com
Yorumlar (0)
Henüz yorum yapılmamış.
Yorum Yap