diyekonustu.com
diyekonustu.com
$ DOLAR
-
-
€ EURO
-
-
BİTCOİN
-
-
ÇEYREK ALTIN
-
-
BİST 100
-
-
GRAM ALTIN
-
-
TAM ALTIN
-
-
PETROL
-
-
ONS ALTIN
-
-
Tüm Piyasalar →

Honda logosunu değiştiriyor! İşte ilk kullanılacak model

Honda, görsel kimliğini yeniliyor. Daha sade ve çerçevesiz tasarıma sahip yeni logo, 2027’den itibaren başta elektrikli modeller olmak üzere bayilerde ve motor sporları faaliyetlerinde kullanılacak.

Honda logosunu değiştiriyor! İşte ilk kullanılacak model

Honda, görsel kimliğinde köklü bir değişikliğe gitmeye hazırlanıyor. Şirketten yapılan açıklamaya göre, yenilenen logo başta elektrikli seri üretim modelleri olmak üzere bayilerde ve motor sporları faaliyetlerinde kullanılacak.

Markanın simgesi olan “H” harfi, yeni dönemde daha sade, modern ve çerçevesiz bir tasarımla karşımıza çıkacak. Bu tasarım anlayışının, Honda’nın elektrikli mobilite vizyonunu yansıtması amaçlanıyor.

Yeni logo, 2027 itibarıyla satışa sunulacak elektrikli otomobillerde ve yeni nesil hibrit modellerde kullanılmaya başlanacak.

İlk seri üretim modeli: 0 SUV

Yenilenen amblem, ilk kez 2024’ün başlarında tanıtılan Honda 0 Serisi konseptlerinde görücüye çıkmıştı. Bu logoyu taşıyacak ilk seri üretim aracın ise 0 SUV olması bekleniyor. İlk etapta 2026 yılı için planlanan modelde, yeni logonun fiili kullanımının 2027 yılında başlaması öngörülüyor.

0 SUV’un ardından, aydınlatmalı amblemin sırasıyla 0 Saloon ve daha kompakt yapıya sahip 0 Alpha SUV modellerinde yer alması bekleniyor.

Honda, yeni logo tasarımının yalnızca tamamen elektrikli araçlarla sınırlı kalmayacağını; ilerleyen dönemde farklı güç aktarma sistemlerine sahip modellerde de kullanılabileceğini vurguladı.

diyekonustu.com
Tüm Güncel haberler için TIKLAYIN

Haber Bültenimize Abone Olun

Gündemdeki önemli haberleri diyekonustu.com’dan e-posta kutunuza alın

Gizlilik Bildirimi: Daha fazla bilgi için Gizlilik Politikamıza ve Hizmet Şartlarımıza bakabilirsiniz.

Yorumlar (0)

Henüz yorum yapılmamış.

Yorum Yap

Sonraki haber hazırlanıyor