Koronavirüs pandemisi döneminde okullarda yüz yüze sınav yapılması yönünde bakanlığın aldığı karara öğrenci, öğretmen ve velilerden artan tepkiler üzerine Milli Eğitim Bakanı Ziya Selçuk, yaptığı bir açıklamayla, okullarda yapılması düşünülen yüz yüze sınavların ertelendiğini duyurdu.