Hazine ve Maliye Bakanlığı'nın yeni düzenlemesi Resmi Gazete'de yayımlandı. Alışverişlerde bilgi fişi uygulaması kalkıyor, e-fatura ve e-arşiv fatura doğrudan ödeme cihazından düzenlenecek. 2027'den itibaren tüm faturalar elektronik ortama taşınıyor.