Diye Konuştu AMP
Ekonomi Güncel

Yürürlüğe girdi, tamamen kaldırılıyor! POS ile ödemede yeni dönem

Hazine ve Maliye Bakanlığı'nın yeni düzenlemesi Resmi Gazete'de yayımlandı. Alışverişlerde bilgi fişi uygulaması kalkıyor, e-fatura ve e-arşiv fatura doğrudan ödeme cihazından düzenlenecek. 2027'den itibaren tüm faturalar elektronik ortama taşınıyor.

08 Mayıs 2026, 17:09 · Diye Konuştu
#alışveriş #ödeme #POS #temassız ödeme
Paylaş: