Yüksel Yıldırım’dan Galatasaray maçı öncesi çarpıcı sözler: Fenerbahçe maçının diyetini Samsunspor’a ödetecek
Samsunspor Başkanı Yüksel Yıldırım, cuma akşamı Galatasaray ile deplasmanda oynanacak karşılaşma öncesi açıklamalarda bulundu. Okan Buruk'a teşekkür eden Yıldırım'ın Yasin Kol ve Fenerbahçe sözleri de dikkat çekti.