Diye Konuştu AMP
Güncel Ekonomi

Yeni yöntem ‘yanlışlıkla faturanızı ödedim’… Emekliler yine hedefte…

Dolandırıcıların akıl almaz yöntemleri hemen hemen her gün gündeme geliyor. Bu kez de cep telefonu faturası üzerinden dolandırıcılık yapılmaya başlandı. Dolandırıcılar, faturayı ödeyip sonra iade alırken vatandaştan da 'yanlışlıkla ödedim' diyerek fatura bedelini istiyor. Bu dolandırıcılık yönteminin mağdurlarından biri de Ankara'da yaşayan bir emekli oldu.

22 Ağustos 2024, 12:11 · Diye Konuştu
#borç #dolandırıcılık #emekli #fatura
Paylaş: