Samsun Büyükşehir Belediyesi Su ve Kanalizasyon İdaresi (SASKİ) Genel Müdürlüğü tarafından hayata geçirilen Selahattin Ereren İçme Suyu Arıtma Tesisi 2. Kademe İnşaatı’nda çalışmalar hız kesmeden sürüyor. Yaklaşık 1,7 milyar liralık yatırımla gerçekleştirilen projede fiziki gerçekleşme oranı yüzde 47’ye ulaştı.