Diye Konuştu AMP
Kültür-Sanat Samsun Haberleri

Sağlıkçılar ‘Samsun İçin Çal’dı

SAMSUN’da özel ve devlet hastanelerinde görev yapan sağlık çalışanları, 13 hafta süren çalışma ile ‘Samsun İçin Çal’ adlı şarkı projesini hayata geçirdi. 'Bahçeye Diktim Fındık’ adlı şarkıyı seslendiren sağlıkçılar, farklı mekanlarda klip çekti.

09 Ağustos 2021, 03:18 · Diye Konuştu
#Sağlık #samsun
Paylaş: