Hazine ve Maliye Bakanı Mehmet Şimşek, “Vatandaşımız hayat pahalılığından şikayette haklı. Enflasyon adaletsiz bir vergi gibidir. Özellikle sabit ve dar gelirlileri vurur” dedi.