Diye Konuştu AMP
Genel

Köylüler Meclis önünde açlık grevi yapıyor

Zeytinliklerinin madenciliğe açılmaması için Meclis önünde eylem yapan köylüler açlık grevlerini üçüncü gününde sürdürüyor. TBMM önünde açıklama yapan Esra Işık, “Meclis Başkanı Numan Kurtulmuş'a sesleniyoruz, buraya oturacağız sizi bekleyeceğiz. 3 gündür ağzına tek bir lokma koymayan insanlarımızla oturacağız. Meclis'in kapısından gitmiyoruz” dedi.

18 Temmuz 2025, 17:09 · Diye Konuştu
#açlık grevi #madencilik #meclis #TBMM #zeytinlik
Paylaş: