Zeytinliklerinin madenciliğe açılmaması için Meclis önünde eylem yapan köylüler açlık grevlerini üçüncü gününde sürdürüyor. TBMM önünde açıklama yapan Esra Işık, “Meclis Başkanı Numan Kurtulmuş'a sesleniyoruz, buraya oturacağız sizi bekleyeceğiz. 3 gündür ağzına tek bir lokma koymayan insanlarımızla oturacağız. Meclis'in kapısından gitmiyoruz” dedi.