‘Başkan Okulumda’ programıyla Canik 15 Temmuz Ömer Halisdemir Anadolu İmam Hatip Lisesi öğrencileriyle bir araya gelen Canik Belediye Başkanı İbrahim Sandıkçı, “Eğitime yönelik desteklerimiz ve projelerimizle hedeflerine giden yolda gençlerimizin yanındayız” diye konuştu.