Ara transfer döneminin sona ermesine sayılı saatler kala Süper Lig’in dev kulüpleri kadrolarını güçlendirmek için önemli adımlar attı. Beşiktaş, Fenerbahçe, Galatasaray ve Trabzonspor, yaptıkları transferlerle sezonun ikinci yarısı öncesinde iddialarını ortaya koydu.