Türkiye Futbol Federasyonu Hukuk Müşavirliği, Süper Lig’de aralarında “Dört Büyükler”in de bulunduğu 10 kulübü çeşitli ihlaller gerekçesiyle Profesyonel Futbol Disiplin Kurulu’na sevk etti. Listede Beşiktaş, Fenerbahçe, Galatasaray ve Trabzonspor da yer aldı.