İktidarın ve sermayenin pandemi fırsatçılığı Haziran ayında da hız kesmedi, Türkiye'nin doğal alanları talana açıldı. Ekoloji Birliği'nin ilk kez Mayıs ayından yayımladığı Ekolojik Tahribat Raporu'nun Haziran sayısı, pandemi fırsatçılığının yol açtığı doğa talanını bir kez daha gözler önüne serdi.