Canik Belediye Başkanı İbrahim Sandıkçı, geleneği sürdürdüklerini ve bu yıl da YKS’ye girecek tüm öğrencilerin başvuru ücretlerini karşılayacaklarını söyledi. Eğitime yönelik yeni projeleri hayata geçirmeye devam ettiklerini belirten Başkan Sandıkçı, öğrencilere yönelik desteklerin kesintisiz şekilde sürdüğünü ifade etti.