Canik Belediye Başkanı İbrahim Sandıkçı, “İlçemizde, kar yağışlarından dolayı vatandaşlarımızın herhangi bir olumsuzluk yaşamaması adına ekiplerimizle 7/24 sahadayız” dedi.