Diye Konuştu AMP
Samsun Haberleri

Canik’te bayramlaşma: Başkan Sandıkçı’dan personele teşekkür

Canik Belediye Başkanı İbrahim Sandıkçı, tüm belediye personeliyle birlikte Canik için birlik ve beraberlik içerisinde çalışmaya devam ettiklerini ifade etti.

25 Mayıs 2026, 15:09 · Diye Konuştu
#Canik #Canik belediyesi #İbrahim Sandıkçı #samsun
Paylaş: