Başkan Kurnaz’dan zabıtalara: Sizler vatandaşımızla iletişimimizin ilk durağısınız
İlkadım Belediye Başkanı İhsan Kurnaz, Zabıta Teşkilatının 198. kuruluş yılını kutladı. Zabıtanın vatandaşla iletişimde ilk durakları olduğunu söyleyen Başkan Kurnaz, personeline hizmetlerinden dolayı teşekkür etti.