Diye Konuştu
AMP
Ana Sayfa
›
Spor
› Aziz Yıldırım alarm verdi: Fenerbahçe’yi...
Spor
Aziz Yıldırım alarm verdi: Fenerbahçe’yi çok kötü günler bekliyor
Fenerbahçe'nin eski Başkanı Aziz Yıldırım, "Fenerbahçe'yi çok kötü günler bekliyor" diye konuştu.
22 Temmuz 2025, 23:58 · Diye Konuştu
#Aziz Yıldırım
#Fenerbahçe
Paylaş: