22. Dönem TBMM Başkanı Bülent Arınç, eski HDP Eş Genel Başkanı Selahattin Demirtaş ile Gezi davasında hükümlü iş insanı Osman Kavala'yı cezaevinde ziyaret etti. AİHM ve AYM kararlarının mutlaka uygulanması gerektiğini söyleyen Arınç, "Tahliyeleri bekliyorlar. Hatta 'Eşim dört gündür burada tahliye bekliyordu' dedi. 'Artık sen git' demiş Selahattin Bey. İkisinde de hiç kimseye karşı bir kin yok, nefret yok. Ben asıl bunu hayret ettim. Sanıyorum ki önümüzdeki günlerde artık bu tahliyeler olacak" diye konuştu.