Ali Koç’tan ikinci yarı mesajı: Adil bir rekabet ortamı olsun
Trendyol Süper Lig’de ilk devre sona erdi. Fenerbahçe Başkanı Ali Koç, ligin ikinci yarısı öncesinde açıklamalarda bulundu. Ekol TV’ye konuşan Ali Koç, “Sadece Fenerbahçe taraftarına değil, yeni yıl sağlıklı ve huzurlu olsun.