3-0’lık yenilgi sonrası kriz: Samsunspor formasını hak etmiyorlar
Trabzonspor karşısında alınan ağır yenilginin ardından konuşan Samsunspor Başkanı Yüksel Yıldırım, takımın performansına sert tepki göstererek bazı futbolcuların formayı hak etmediğini söyledi ve sezon sonunda ayrılık sinyali verdi.